حالت روز/شب

جستجو

بازسازی و طراحی داخلی آشپزخانه و فضاهای داخلی ساختمان

طراحی داخلی آشپزخانه سبک مدرن

اطلاعات کلی پروژه

خلاصه روند کار طراحی داخلی آشپزخانه

پروژه بازسازی در خیابان هاشمیه مشهد یک پروژه جامع در زمینه بازسازی است که شامل طراحی داخلی آشپزخانه ،لاندری و اتاق خواب و از مراحل مختلف بازسازی، اصلاحات پلانی و به‌روزرسانی تاسیسات بهره‌مند شده است. این پروژه به توسعه فضاها و بهینه‌سازی نقاط مختلف مسکونی اختصاص یافته و در مجموع یک بازسازی کامل “صفر تا صد” ارائه کرده است.

 

توضیحات پروژه طراحی داخلی آشپزخانه و اتاق

در این پروژه برای طراحی داخلی آشپزخانه در سبک مدرن از چوب های گلس استفاده شده است که طراحی کابینت های هوایی آن به صورت پله ای و با دو رنگ سفید و خاکستری، جلوه بسیار زیبایی را به آشپزخانه بخشیده است.

در این پروژه فضایی نیز برای طراحی لاندری روم در نظر گرفته شده است. لاندری روم فضایی هست که ماشین لباسشویی و سایر وسایل مربوط به شست و شو در آنجا قرار می گیرد و تمام مراحل شست و شو، خشک کردن و اتوکشی لباس ها در آنجا انجام می شود.

همچنین در اتاق خواب ها نیز کمد های دیواری سرتاسری کار شده است که با در نظر گرفتن فضا و پنجره ها، طراحی داخلی آن به گونه ای انجام شده است که بهترین استفاده از فضا برای جای گذاری اِلمان ها و وسایل داخل اتاق خواب صورت گرفته است.

 

اصلی ترین ویژگی‌ها

  1. تغییرات در پلان:

با حذف فضاهای پرت و بدردنخور، پلان آپارتمان به‌طور جامع اصلاح شده و از دو اتاق خواب به سه اتاق خواب ارتقا یافته است. ایجاد یک اتاق خواب آسایش‌بخش نشان از بهبود فضای مسکونی دارد.

  1. تغییرات در آشپزخانه:

در پروژه طراحی داخلی آشپزخانه خانم سیدین، جانمایی آشپزخانه بازسازی شده و به گونه‌ای طراحی شده که همزمان با جلوه‌های زیبایی، از امکانات کاربردی نیز بهره‌مند باشد.

  1. تاسیسات الکتریکی و مکانیکی:

تمامی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی آپارتمان بازسازی و به‌روزرسانی شده‌اند. این اقدام نشان از توجه به جوانب ایمنی و انرژی‌افزا دارد.

پروژه طراحی داخلی آشپزخانه و بازسازی آپارتمان در خیابان هاشمیه مشهد نمونه‌ای از بازسازی جامع و تخصصی است که با بهبودهای چشمگیر در طراحی و امکانات به ساکنان ارائه شده است.

دکوراسیون مدرن در طراحی داخلی ساختمان

در طراحی دکوراسیون مدرن بیشترین توجه به اجرای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای طراحی و تزیین فضای داخلی است که در چند دهه اخیر استفاده از سبک مدرن در معماری داخلی در کشورهای مختلف از جمله ایران رواج زیادی پیدا کرده است و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

از مهمترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و بی آلایش است و برای دوری از تزیین و تجمل زیاد معمولاً از این خطوط ساده استفاده می‌کنند تا در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد.

تصاویری از روند اجرای کار